ტრენინგის მოდული

1-ლი დღე
 კურსის მომიხილვა. კურსის თითოეული მოდულის  მთავარი აქცენტები და მოსალოდნელი შედეგები.

  • სასწავლო პროცესში ისტ-ის გამოყენების ფორმები და მნიშვნელობა.
  •  ისტ- კომპეტენციები მასწავლებლებისათვის.
  • ეროვნული სასწავლო გეგმის მოთხოვნები ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებში.
  • ისტ-ის სასწავლო პროცესში გამოყენების მიზნები და ამოცანები. სასწავლო პროცესის ძირითადი ერთეულები.
  • ელექტროული ფოსტა gmail.com
  • გაკვეთილის ორგანიზების ძირითადი საფეხურები. გაკვეთილის სამფაზიანი მოდელი.

 მე-2 დღე

  • გაკვეთილის დაგეგმვა და გეგმის ელექტრონული ვერსიის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში. D-GP-IP
  • ინტერნეტში ინფორმაციის მოძიება. საავტორო უფლებები, ეთიკური და საკანონმდებლო ნორმები.
  •  სასწავლო რესურსის მომზადება ტექსტურ რედაქტორში

მე-3 დღე

  • სასწავლო პრეზენტაციის გამოყენება სასწავლო პროცესში.
  • პრეზენტაციის წარმართვის ძირითადი პრინციპები და ხერხები.
  • D-GP_IP სასწავლო პრეზენტაციის მომზადება.

მე-4 დღე

  • სასწავლო პრეზენტაციის დემონსტრირება.
  • ვირტუალური ლაბორატორია და ელექტრონული თამაშის გამოყენება სასწავლო პროცესში
  • აუდიო- ვიდეო საშუალებებისა და ვებ გვერდების გამოყენება სასწავლო პროცესში

მე-5 დღე

  • კლასის მართვა ტექნოლოგიების გამოყენებით.
  • ელექტრონული დღიური-ბლოგი.
  • სწავლის შეფასება- ელექტრონული რუბრიკა MS Word; MS Exssel-ში.

მე-6 დღე

  • გაკვეთილის შეფასება . რუბრიკების დამზადება
  • ისტ-ის გამოყენება ,მრავალკომპონენტიანი შეფასებისთვის. ელექტრონული ცხრილების შექმნა.
  • ბლოგის მართვა.

 მე-7 დღე

  • სასწავლო პროექტის მომზადება, დაგეგმვა.
  • Googl-ის სერვისები. დისკი
  • ბლოგის რედაქტირება

 მე-8 დღე

  • დისტანციური სწავლება
  • Googl-ის სერვისები- დისკი , ბლოგი თარჯიმანი.
  • ბლოგის, კურსის რესურსების პრეზენტაცია.
  • ეთიკური ნორმებისსა და კანონმდებლობის დაცვა ისტ-ის გამოყენებისას.